۱۳۸۶ تیر ۱۳, چهارشنبه

شیرین خانم روز زن بر تو مبارک

چهل ساله به نظر می رسد اما 27 سال بیشتر ندارد
کارگری می کند تا یک شوهر معتاد بی عرضه را نان بدهد
یک پسر 5/3 ساله دارد 10 سال است که ازدواج کرده است
می گوید من می دانستم این خواستگار من اهل کار نیست اما پدرم گفت که غیر از این به کس دیگر راضی نمی شوم شوهر کنی
این بود که مجبور به ازدواج با این مرد بی عرضه شدم
من که از صبح تا شب میرم سر کار اما اون از صبح تاشب با دوستاش نشئه می کنه گهگاه هم با پدرش میره و میکشه این صاب مرده رو اولها تریاک می کشید اما حالا دیگه تریاک کفافش نمیده کریستال استفاده می کنه و هزار کوفت و زهر مار دیگه
شبها که از سر کار بر می گردم یه فصل کتک هم می خورم و هر چه کار کردم از من میگیره و میره دنبال نشئه کردن
به باباش گفتم پسرت معتاده گفت نا نبینم باور نمی کنم و بعد که باور کرد حالا باهم می کشن
بهش میگم چرا نمیری تقاضای طلاق کنی دادگاه به نفع تو رای میده
میگه که چی بشه بعد که بیوه شدم هر کس و ناکسی که منو می بینه فکر می کنه می تونه بامن خوش بگذرونه
اینه که اسم همین مرتیکه که روم هست برام کلی راحتی خیاله همه میگن شوهر داره و دست از سرم بر میدارن
بهش کمی پول دادم که شب عیدی برای بچه اش شیرینی بخره وقتی که رفت خانه با بچه ی تب کرده برگشت که ببردش دکتر
گفت می بینی که من شانس ندارم
پول برای شیرینی نباید خرج کنم باید برای دوا دکتر خرج کنم
بغضم رو خوردم
شیرین خانم روز زن رو باید به تو تبریک گفت که عفت و شرف رو باهم داری سرت پیش نامردها و نامردم ها خم نمیشهکه هیچ تازه نامردها و نامردم هاراهم خرجی میدی
شیرین خانم شیر زنی هستی
روزت مبارک

۶ نظر:

ناشناس گفت...

salam
in haghighate jame ast..
haghighati ke har rooz tekr mishe..
haghighati talkh..

ناشناس گفت...

داستان مردان معتاد و زنان دردمند .داستان مردان بوالهوس و زنان تنها و مرداني كه نمي دانند براي چه زن گرفته اند وزناني كه نمي توانند براي گرفتن حق خود كاري انجام دهند داستان كهنه اي از تما م قصه هاي بي معرفتي نيست و در اين ميان مردان تنهايي كه درد خود را نمي توانند حتتي بيان كنند هم دردناك است خدا كند كه هر مرد و زني اول ياد بگيرند كه در زندگي دنبال چه چيزي هستند بعد ازدواج كنند

ناشناس گفت...

سلام
از این که به یاد ما هستید ممنون
و هم این که از بابت وبلاگ جدید تبریک واخرش هم این که چرا کمتر به کارسوق سر میزنید. ماها کلی به چیزهایی شبیه طرز تهیه می ناب و باقی ماجرا سخت نیازمندیم!!

ناشناس گفت...

سلام مطرب جان : وبلاگ واقعا دوست داشتنی داری از این به بعد نباید از دستش بدم

ناشناس گفت...

ممنون از تبریک شما. و واقعا گاهی شک می کنم که آیا همه ی انسان ها به دنیا اومدن که زندگی کنن؟
واقعا نمی دونم کسانی مثل شیرین خانوم چرا باید چنین زجری بکشند...

ناشناس گفت...

سلام و ممنون برای حضور محبت آمیزتان در وبلاگمان و تبریکهای روز زن . در ضمن وبلاگ قبلی شما باز شده مجددا. و به قول شما از دست زن بابا راحت شدید . اما جناب مطرب میدانید بعضی از زنان قوی و محترم ما با وجود اینکه میدانند نام نا زیبای زن بابا حاصل کارشان است سالها عشق و جوانی خود را به عزیزانی میدهند که شاید در همه عمرشان حتی یک بار به آنها مادر نگفته باشند . در سالروز بزرگداشت مقام زن یاد این عزیزان را هم گرامی میداریم .