۱۳۸۶ مرداد ۲, سه‌شنبه

فروش بلیط اینترنتی کنسرت شجریان

هر چه کنم که پا کشم از این صف طویل برو ن
لیک برون نمی شود فکر بلیت از سرم
--------------------------------
یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
-------------------------------
یکی نیست به حضرات بگه شما که اینکاره نیستید چرا مردم رو سر کار میگذارید
----------------------------------------------------------
یره گه کار مو و تو دره بالا میگیره
ذره ذره دره خشمم کمی بالا میگیره
ساعت ده به خودم گفتم الان بلیط مدن
اما کم کم می بینم روز هم دره تموم مره
پس چی وقت در ای سایت وامونده ر وا مکنی
وای به حالت اگه واگنی بلیط تموم بره
لطفا به لهجه مشهدی و با آهنگ یره گه ولی نه در دستگاه سه گاه بلکه در ضربی همایون بخوانید
------------------------------------------------------------------------
متاسفم برای کسی که خودش را خاک پای مردم ایران میدانست . امروز این همه آدم علاقمند را خاک پای خودش کرد . من که دیگه حاضر نیستم بیشتر از این در این انتظار درد آور بنشینم .
گفت کای راحت جان سنبل تو
ماکه رفتیم تو سرت بخوره این بلیط تو
---------------------------------
بیله دیگ بیله چغندر
وقتی از آقایان می پر سند چرا در ایران کنسرت نمی دهید دادشان در می آید که به ما سالن نمی دهند و هزار ادا واطوار دیگر .حالا که سالن و تماشاچی و این همه مشتاق وجود دارد اقایان عرضه فروش بلیط ندارند .امیدوارم در به در دنبال سالن بگردی و جا گیرت نیاد. امیدوارم تنها احمدی نژاد حاضر باشه خونه شو بهت برای کنسرت اجاره بده و عکسشرو هم بالای سرت بزنه .امیدوارم که وقتی داری می خونی وجدان شیر فرهاد به سراغت بیاد و گریه ات بگیره که این همه وقت آدمها رو تلف کردی .امیدوارم پولهای بلیط هارو که گرفتی کیوون سراغت بیاد و ازت پول زور وگیره
-------------------------------------
نوشته های بالارا در وبلاگ همایون شجریان به صورت نظر از ساعت ده صبح تا ساعت5 عصر نوشته ام .البته در بحثی که آنجا گذاشته شده بیش از205 نظر تااین ساعت نوشته شده است و موضوع آن هم آخر و عاقبت فروش اینترنتی بلیت است .ما آدمهای علاقمند و صبوری هستیم .چیزی را که ازش خوشمان بیاید برای بدست آوردنش خیلی زحمت می کشیم .اما اتلاف وقت به این صورت دیگر قابل تحمل نیست .من یکی که عطای این کنسرت را به لقایش بخشیدم .انشاالله در اولین فرصتی که نوارش به بازار بیاید بی خیال قانون کپی رایت میشم و به صورت غیر مجاز تهیه اش می کنم و اگر هم خوشم آمد به شما هم تقدیم می کنم تا دانلودش کنید و جبران اتلاف وقتتان بشود
خاک پای مردم ایران
مطرب

۹ نظر:

ناشناس گفت...

بلاگ من که منفجر شد( مث همه پرشین
روزتون مبارک بلاگا)

ناشناس گفت...

اصلا مرتب ننوشتم
روزتون مبارک

ناشناس گفت...

طرح جديد وب مبارك بسيار زيبا و شاد شده .سفر شما به خير اميدوارم خيلي خوش بگذره

ناشناس گفت...

سلام
انشا الله با بلیت 30 تومانی همکف کنار هم بشینیم
راستی شما را در تعزیه مادر استاد ندیدم
استاد در مجلس قرآن خواند سری بزنید به روستا و اهالی و دانلود کنید

ناشناس گفت...

http://www.adinebook.com/images-1/images/products/9640105260.240.jpg

ناشناس گفت...

سفر شما به خير منتظر حضور شما هستيم

ناشناس گفت...

ميلاد با سعادت مولاالموحدين و روز پدر بر شما پدر گرامي فرزندان نازنين مبارك باد

ناشناس گفت...

آدرس وبلاگ ما باز هم عوض شد . ممنون میشویم که به ما سر بزنید .
روز پدر به شما مبارک . تعطیلات خوش بگذرد

ناشناس گفت...

سلام
خانه جدید مبارک
من هم به بلاگفا منتقل شدم
ارادتمند هرانک