۱۳۸۶ شهریور ۱۰, شنبه

شهریور عزیز تولدت مبارک

شهریور عزیز تولدت مبارک
این گلهای زیبا که خودم از آنها عکس گرفته ام تقدیم به تو که یک پارچه خانم هستی .من تنهائی برایت جشن تولد گرفته ام ودر اغلب جشن تولد ها ترانه ای که آقای محمد نوری خوانده است را میخوانم
برای تو هم همین ترانه را می خوانم
چو گلها سراپا نشاط و شوری
تولدت مبارک
تولدت مبارک
بهار امیدی همه سروری
تولدت مبارک
تولدت مبارک
گل من چشم و دلم از تو روشن
شکفتی زیبا تر از گل به گلشن
نشستی چون لاله برطاق هستی
توئی تو بهانه هستی من
دور از هر بلای خزانی بمانی
با شور و نشاط جوانی بمانی
گل باشی که در جمع یاران نشینی
در عالم به جز روز شادی نبینی
شاد و پیروز باشی

Posted by Picasa

۳ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیزمان مطرب مهربان ممنون از محبت وتوجه شما

ناشناس گفت...

مطرب عزيزم تمام گل هايي كه از باغچه دلت چيده بودي بوييدم و بر ديده گذاشتم وزيبايي گلها يك طرف و عطرمحبتي كه از آن در فضا پيچيده بودجايي ديگر داشت .از لطف شما ممنون من در جشن شما شركت كردم همراه با شما شعر زيباي تولد را كه شما هم مي خوانديد همصدايي كردم ويكدنيا شادي ونشاط در جانم نشست باز هم ممنون .

ناشناس گفت...

سلام
اكثر بنا هاي تاريخي در شهرستانها با همين مسئله مواجه هستند
مسجد علويان در همدان
امامزاده يحيي ومسجد جامع ساري كه مر بوط به قرن يكم هجري قمري است
و كاروانسراي عباسي جاده فرح آباد ساري كه زماني براي خودش شهري بوده وداراي تاريخي پر بار مي باشد
وخيلي جاهاي ديگر چرا ؟؟؟