۱۳۸۶ شهریور ۱۳, سه‌شنبه

اگر عاشقها نبودند موزه ها با چی پر می شدند؟

تا به حال دو کوزه به هم چسبیده دیده بودید؟به گمان من این کوزه ها راعاشقی ساخته که هیچوقت نمی خواسته از معشوقش جدا باشد ومی بینیم که بعد از صدها سال باز هم کنار هم اند
این اثر زیبا را در موزه آذربایجان می توانید ببینید
چند تا عکس دیگرهم دارم که ...........اینجا............ هستند . برای دیدن عکسها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید
خدا نادر ابراهیمی را حفظ کند که کلامی قریب به این مظمون دارد:اگر عاشقها نبودند موزه ها باچی پر می شدند

۹ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون از این همه سوغات خوب و زیبا از سفرهای تابستانی . بسیار عالی است

ناشناس گفت...

باسلام وتشكر از اينكه مارا فراموش نكرديد واز اين سفر ره آورد هاي زيبا جالب وديدني آورديد چقدر از اين سفال خوشم آمد شخصا به سفال علاقه دارم واز ظروف سفال در منزل استفاده مي كنم
كه باتشويق ستاره خانم وديدن وب ايشان از اول مهر جهت دوره سفال گري نام نويسي كردم شايد روزي من هم كوزه اي بسازم خودم ودو فرزندم وسمبل عشق مادرانه ام باشد

ناشناس گفت...

باسلام وتشكر از اينكه مارا فراموش نكرديد واز اين سفر ره آورد هاي زيبا جالب وديدني آورديد چقدر از اين سفال خوشم آمد شخصا به سفال علاقه دارم واز ظروف سفال در منزل استفاده مي كنم
كه باتشويق ستاره خانم وديدن وب ايشان از اول مهر جهت دوره سفال گري نام نويسي كردم شايد روزي من هم كوزه اي بسازم خودم ودو فرزندم وسمبل عشق مادرانه ام باشد

ناشناس گفت...

باسلام وتشكر از اينكه مارا فراموش نكرديد واز اين سفر ره آورد هاي زيبا جالب وديدني آورديد چقدر از اين سفال خوشم آمد شخصا به سفال علاقه دارم واز ظروف سفال در منزل استفاده مي كنم
كه باتشويق ستاره خانم وديدن وب ايشان از اول مهر جهت دوره سفال گري نام نويسي كردم شايد روزي من هم كوزه اي بسازم خودم ودو فرزندم وسمبل عشق مادرانه ام باشد

ناشناس گفت...

معذرت اشتباه در كليك داشتم

ناشناس گفت...

اگرعاشق ها نبودند زندگي با چه زيبا مي شد ؟چگونه شوق زندگي پديد مي آمد و چگونه ديدار ها مهيا مي شد؟آب مايه حيات است و عشق انرژي زندگي .همه چيز از عشق جان مي گيرد

ناشناس گفت...

سلام سلام
دیدم جمعتون جمعه. گفتیم بیایم بگیم یه پیلاپیلایی هم هست این دور و بر!

خیلی دوست دارم منم وبلاگمو راه بندازم دوباره ولی باید قبلش حتما روش حسابی فکر کنم.

اگه دوباره آب و جاروش کردم حتما خبرتون میکنم.

فعلا همینجوری نخودی جمعتون مارو حساب کنین تا ببینیم چی پیش میاد

ناشناس گفت...

دوست خوبم
یادداشت صمیمی و بی ریایت به من میگوید هنوز هم صفا و یکرنگی در این دنیا وجود دارد
خوشحالم که زیر سایه ات درس بزرگواری و صداقت میاموزم
همیشه آزاده و سربلند باشی

ناشناس گفت...

جناب استاد با ذوق از اینکه مارا تا موزه وجاهای دیدنی آذر بایجان بردید ممنونم همیشه وبلاگ شما متنوع ودیدنی است