۱۳۸۶ شهریور ۲۴, شنبه

بقعه شیخ صفی الدین

بقعه شیخ صفی الدین مجموعه بسیار زیبائی ست که به نام شیخ صفی الدین جد پادشاهان سلسله صفوی ساخته شده است
شرح مختصری در باره شیخ صفی و تاریخچه احداث این بنا را در ........ اینجا ................ بخوانید
عکسهائی که من گرفته ام را ..................اینجا ..................ببینید
اگر میخواهید سفری مجازی به این محل داشته باشید و توضیحاتی را هم از زبان راهنمای فارسی بشنوید ........اینجا.......برویدPosted by Picasa
ضمنا توضیحات ویکی پدیا هم ..........اینجا ...........ست که تقریبا جامع است
یک توضیح لازم :عکسهائی که در چند نوشته اخیر ملاحظه فرمودید کار خودم هست که البته باکار یک عکاس حرفه ای قابل مقایسه نیست

۳ نظر:

ناشناس گفت...

متشكر از عكس هاي جالبي كه براي ما تهيه كرديد

ناشناس گفت...

دوست و استاد بزرگوارم جناب مطرب یادداشت محبت آمیزتان سبد سبد گل به خانه پدر آورد . ممنون
با ره آورد سفر در خانه پدر چشم براه حضور سبزتان هستم

ناشناس گفت...

سلام.ممنون از لطفتتون.خیلی طول نکشید که منادی قبول کرد باهام همکاری کنه.ولی با این کارش خیلی من رو خوشحال کرد.
در مورد اسم وبلاگم نمی دونم چی بگم.یه پیشنهاد بود از طرف من که منادی قبول کرد.اما چرا این اسم نمیدونم.