۱۳۸۶ آبان ۱۱, جمعه

یک روز آسوده

دیروز به حرف سهراب کردم .چشمهایم را شستم و جور دیگر دیدم
تا به حال پائیز را اینطور زیبا ندیده بودم
تا به حال پائیز را تا این اندازه دلپذیر نیافته بودم
دردل "آرام" ی داشتم که آذر های جانم رامی زدود
همو بود که مرا سر مست میکردو زیبائیهای طبیعت را به چشمم زیباتر
دیروز آسمان آبی تر بود
.واقعا آبی تر بود
حرفم را باور کنید
دیروز در کنار جوی نشستم اما گذرتاسف بار عمر را ندیدم
دیروز در کنار جوی جریان پر نشاط زندگی را یافتم
چرا که چشمهایم را شسته بودم
دیروز با خودم می گفتم :مگر نه این ست که فردوس دمی زو قت آسوده ماست ببین باغ دارد به فردوس میرسد
باغ دارد آسودگی را آغاز می کند
باغ دارد پس از دو فصل پر تلاش استراحت می کند .پس فردوس باید همین باشد
فردوس باید پائیز باشد
چرا فردوس را به بهار تشبیه می کنیم ؟ بهار حیات دوباره است
بهار " حشر " ست و پائیز فردوس
من دیروز در فردوس بودم
من دیروز "آرام " بودم
من دیروز با " آرام " در فردوس بودم
من دیروز آسوده بودم
پی نوشت :عکس بالا را دیروز در جاغرق گرفتم . من در بین ییلاقات اطراف مشهد جاغرق را از همه بیشتر دوست دارم چرا که تابستانهای زیادی از نو جوانی و جوانیم را آنجا گذرانده ام
Posted by Picasa

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست گل
از اينكه آرام بوديد و در فردوس
بسيار خوشحالم اما كاش نام فردوسي كه رفتيد را هم مي نوشتيد تا ما هم ميرفتيم و مي ديديم اگر منظورتان شهر فردوس است پس اين عكس احتمالا از آن شهر نيست
به هر حال اميدوارم هر هفته آرام آرام با آرام در فردوس آرام باشيد

ناشناس گفت...

خوشحالم که خوب و خوش هستید و ایام به کام است الحمدالله

ناشناس گفت...

salam kheyli mamanon az nazari ke baramon gozashte bodim .weblogeton alie alie . . .

ناشناس گفت...

وقتي غنيمت .دلي پر شور. نگاهي تازه

سري خوش. شاداب و غزل خوان

وپاييز اين وقت با عظمت كه عشق را به

ياد مي آورد زيبايي پايداري را زنده مي كند
رنگ هاي از همه رنگ
مي دانم چه ايا م خوشي داشتيد .بيشتر از اين لحظه ها براي خود بسازيد

ناشناس گفت...

ba khoshiyetan khosham va ba ghametan delgir
khosh va pirooz bashid.