۱۳۸۶ آبان ۲۴, پنجشنبه

کنگ و زيبا ئيها يش


امروز رفته بودم " کنگ" باز هم با "آرام "ي که در جانم بود
آسمان آبي آبي ولطافت هوا کم نظير
بخت با من سر سازگاري داشت
و من سرخوش و مست از اين همه زيبائي پائيز را مي مکيدم
ديدار امسالم از طبيعت را مديون توصيه اي مي دانم که از نادر ابراهيمي عزيز به گوش گرفتم
آخر او در "يک عاشقانه آرام " گفته است بايد در هفته دوروز را تعظيل باشيم :پنجشنبه و جمعه
پنجشنبه را به طبيعت گردي بپردازيم وجمعه را به استراحت و رفع خستگي تا شنبه سرحال و آماده به کار بپردازیم
Posted by Picasa

۹ نظر:

ناشناس گفت...

منم این روستا رو خیلی دوست دارم. بارها برای عکاسی رفتم اونجا. راستی من توی بلاگم یه پارتنر جدید دارم .اون شعرها هم مال اون بود

ناشناس گفت...

دردناكتر از بيماري عشق راهيچ حكيمي به چشم نديده است وانسان دچارهردرد سختي هم باشد،دردعشق او بر تمامي دردهاي دنيا برتر است
کنگ کجاست ؟
از عکساش معلومه جای باصفاییه ، درسته؟

ناشناس گفت...

سلام وخوشحالم كه لحظه هاي زيبايي براي خود مي سازيد واز ايام كيف مي كنيد و با گذاشتن اين عكس هاي زنده و زيبا ما را هم با خود همراه مي كنيد . موفق و هميشه شاد باشيد

ناشناس گفت...

اینکه هر لحظه از زندگی خودتان را زیبا و لذت بخش میکنید بسیار هنر مندانه و عالی است .ما هم با دیدن این عکسها با شما همراه شدیم

ناشناس گفت...

سلام
من اين هفته بيرون شهر نرفتم اما با عكسهاي زيباي شما از كنگ طبيعت را خس كردم

ناشناس گفت...

سلام
خوشحالم از نظر خوبتون بخاطر پست اولين روز اشنايي
خيلي باخودم كلنجار رفتم دير شد ولي

باز بهتر ازدر قفس مردن بود
دلم ميخواست پرنده باشم وبه همه جاي دنيا سفر كنم خوبه كه باز از اين راه خيلي جاها را كه نميروم توسط عزيزان ميبينم
پايدار باشيد
باز سفري در پيش دارم 9 آذر باميد خداوند اگر ويزا ام درست شود

ناشناس گفت...

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
یه سری به این قلب ما بزن
خیلی تنهاست....

ناشناس گفت...

salam!khaste nabashid!!! webloge vaghean jalebi darid!! omidvaram hamishe be hamin khoobi bashe o har vaght ke behesh sar mizanam matalabe jadid dashte bashe!! be webloge manam sar bezanin!! ye kam az un ahangaye khodetun bezarin!! sare kelas gozashtin kheyli ba mazze bud!mer30 bye

saghinameh گفت...

مطربا گوی فلک در خم چوگان تو باد
شادیت را از خدا می طلبم