۱۳۸۶ دی ۱۸, سه‌شنبه

به به چه برفی



مراببخشید که نتونستم از خودم یک عکس برفی بذارم و این عکس رو که یکی از نقاشیهای خداوند است براتون انتخاب کردم

اصلا امروز همه اش از کارهای دیگرون استفاده می کنم .یک ترانه زیبائی از آلبوم رنگین کمان انتخاب کردم به اسم "به به چه برفی نشست روزمین" .این ترانه قشنگ کاری ست از ثمین باغچه بان . اول متن ترانه

به به ،چه برفی نیشس رو زمین

هنوزم می باره ،بچه ها پاشین

.خونه خیابون مونده زیر برف

.روز برف بازی یه ،بچه ها پاشین

.به به ،چه برفی ، دونه به دونه

چه سفید ، چه خوشگل .چه مهربونه

.چشمه چشمه سارمونده زیر برف

.روز برف بازی یه ،بچه ها پاشین

.به به ،چه برفی داره می باره

.رو زمین برامو ن پنبه میکاره

.کوچه پشت بون مونده زیر برف

.روز برف بازی یه ،بچه ها پاشین

.به به ،چه برفی نقش زمینه

پولک و مرواری فرش زمینه

.بیشه بیشه زارمونده زیر برف

.روز برف بازی یه ،بچه ها پاشین

.به به ،چه برفی شکوفه بارون

.شکوفه میشینه رو تاق ایوون

.صحرابیابون مونده زیر برف


.روز برف بازی یه ،بچه ها پاشین

واما ترانه با دو کیفیت



۳ نظر:

ناشناس گفت...

روز هاي برفي زيبا و پاك .ما كه از اين تعطيلات خيلي كيف كرديم.اميدوارم براي شما هم روز هاي خوبي بوده وباشد

ناشناس گفت...

سلام
جناب آقای خالقی نیای عزیز
بنده ارادتمندم بسیار بسیار خانواده محتر م سلام زیاد برسانید
قصد دارم شب تاسوعا28دی مشهد باشم
می خواهم ببینمتان
تلفن همراه بنده 42920912681
هتل پارس
ارادتمند علیرشوند

ptoreini گفت...

اين آدم برفي جلوي تنور بس كه نون پخته آتيش گرفته ! كي ديده كه برف آتيش بگيره.......