۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

عذر خواهی از دوستان مخصوصا خانم ستاره کلهر

ماهها قبل شعر طنزی را در وبلاگم قرار داده بودم که سراینده اش را به اشتباه آقای جوادی ذکر کرده بودم و دوستان در قسمت نظرات اشتباه مرا تذکر داده بودند ولی من این نظرات را ندیده بودم چرا که این مطلب دیگر کهنه شده بود .تا امروز که دیدم خانم ستاره کلهر نویسنده ی خوش ذوق وبلاک ستاره بارون ظاهرا از دست من عصبانی شده اند که برای اصلاح یک مطلب چند بار باید پیام بدهند !
من از ایشان و همه دوستان دیگری که این اشتباه مرا متذکر شده اندتشکر می کنم و عذرهم می خواهم که پیامهایشان را ندیدم .
عزیزان من !
قصور مرا ببخشید . من نمیدانستم "هالو " تخلص جناب عالی پیام است .
بعد از این اگر تذکر دادید و من متوجه نشدم خواهش می کنم در آخرین پست پیام بگذارید .

۳ نظر:

ستاره كلهر گفت...

شرمنده كرديد جناب
واقعن معذرت ميخام اگر احيانن كامنت داده باشم كه از روي تعصب بوده باشه بگذاريد به حساب عشق شديد يك شاگرد به استادش /اينجا آيكون نداريد ولي من دارم از خجالت آب مي شم/بزرگواريد و قابل احترام/هزاران گل تقديم بزرگمنشي شما

ستاره كلهر گفت...

شرمنده كرديد جناب
واقعن معذرت ميخام اگر احيانن كامنت داده باشم كه از روي تعصب بوده باشه بگذاريد به حساب عشق شديد يك شاگرد به استادش /اينجا آيكون نداريد ولي من دارم از خجالت آب مي شم/بزرگواريد و قابل احترام/هزاران گل تقديم بزرگمنشي شما

ستاره كلهر گفت...

دوست عزيز با كمال افتخار شما رو دعوت مي كنم به بزرگداشت هالوي بزرگ در سالروز افتتحاح وبلاگش خوشحال مي شم تشريف بياريد:

http://mr-halu.persianblog.ir/