۱۳۸۷ فروردین ۲۵, یکشنبه

زیبائی شبهای زاینده رود

نمائی از سی و سه پل و اطراف آن در آخرین شب سال 86

نمائی از پل خواجو در همان شب

روز پر کاری را در ابیانه گذراندم . می خواستم همه جا را دیده باشم برای همین زیاد خسته شدم .
بعد که به اصفهان رسیدم تازه اول خسته شدن بود .
شب سال نو باید دنبال جایی می گشتم که بتوانم چند روزی در اصفهان ساکن شوم .
خیلی گشتم تا بالاخره محل مناسبی پیدا کردم .یک هتل آپارتمان نسبتا خوب و البته با نرخ شب عید .
وقتی دنبال جا می گشتم به دوتا خانم هم برخوردم که خانه هایشان را به مسافران اجاره می دادند .
ولی هم گران تر بودند و هم امکاناتشان کمتر !
ساعت حدود 5 بعد از ظهر بود که موفق شدم نهار بخورم .
این همه خستگی جز با قدم زدن در ساحل زاینده رود برطرف نمی شد .
جای دوستان واقعا خالی بود .
ایام دیگر نمی دانم ساحل زاینده رود تمیز هست یانه ولی این روزها که من بودم قابل قبول بود.
این که چقدر خوب بود و چقدر خوش گذشت نمی گویم ولی برایتان آرزو می کنم شبی یا شبهایی دربهار را درکنار زاینده رود قدم بزنید و لذت ببرید و البته جای مرا هم خالی کنید .


Posted by Picasa

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با دیدن این عکسهای زیبا رفتم به سالهای بهترین خاطرات زندگیم . حدود بیست سال قبل و دوران خوش دانشجویی در اصفهان . ابیانه زیبا را هم دیده ام .عکسهایتان خیلی زنده و عالی بود .