۱۳۸۷ فروردین ۲۲, پنجشنبه

ابيانه

از کاشان به ابیانه رفتم .

تابه حال به ابیانه رفته اید ؟ اگر نرفتید توصیه می کنم حتما برای خودتان یک برنامه سفر به ابیانه تنظیم کنید .

در و دیوار از گل سرخی ست مخصوص خود ابیانه .با ماندگاری زیاد .

ابیانه روستا نیست .اما درتقسیمات کشوری آنرا با عنوان روستا می شناسند و در فهرست آثار ملی هم باعنوان روستا به ثبت رسیده است .

در ابیانه هم آثار اسلامی می بیند و هم آثار قبل از اسلام .

به یک تعبیر آبیانه "پلکانی به درون تاریخ " است .

من یک روز بهاری در ابیانه بودم .

آفتاب درخشان وزیبائی خاص روستا شکوفه های درختان و چهرهای زیبای زنان و مردان سالخورده روستا و هوای پاک ولطیف روزی به یاد ماندنی برایم بوجود آوردند .

در ابیانه کمتر به چهره جوانی بر می خوری مثل بیشتر روستاها جوانها به شهر رفته اند .

من در جاهای قدیمی بیشتر از درها و پنجره ها عکس می گیرم .

سازندگان در ها و پنجره های ابیانه هنرمندان چیره دستی بوده اند.با تماشای عکسها مطمئنم شما هم نظر مرا تایید می کنید .

اگر می خواهید عکسها را در اندازه واقعی ببینید روی آنها کلیک کنید.






ابيانه در ويکيپديا
ابيانه در آفتاب
و عکسهاي ديگر من از ابيانه
Posted by Picasa

۱ نظر:

saghinameh گفت...

مطرباشادیت در فزون باد.فیض رسانی روز افزون برایت از خدامی طلبم.