۱۳۸۷ فروردین ۱۷, شنبه

تابلوهای نقاشی " منوچهر شیبانی "

سفرم را از کاشان شروع کردم .روز اول به یکی از خانه های قدیمی سر زدم : "خانه ی احسان "

در کاشان خیلی از این خانه های قدیمی را باز سازی کرده اند و دست بخش خصوصی هم هست .البته در سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده . به نظر من کار خوبی آمد .هم یک محل فرهنگی ست و هم در ایامی که مسافر زیاد میرود به کاشان برای اسکان هم مورد استفاده قرار می گیرند . این کار را در یزد هم کرده اند .

به هر حال در خانه احسان با تابلوهای نقاشی زنده یاد " منوچهر شیبانی " مواجه شدم .چهار تا عکس از این تابلوها برایتان گذاشته ام .

راستش را بخواهید هیچ انتظار دیدن این نقاشی ها را در این مکان نداشتم . دیگر دیدار از خانه قدیمی را ازیاد برده بودم و به این تابلوها فکر می کردم . برداشت شما از این نقاشیها چیست ؟ من که هروقت به آنها نگاه می کنم کمی تنم می لرزد .




Posted by Picasa

۳ نظر:

ptoreini گفت...

دقیقا همون ترس, تنها حسی کث باهاش برقرار می کنم همون ترسه!

ناشناس گفت...

ممنون از اينكه ما را هم به خانه احسان برده و با نقاشي هاي جناب آقاي شيباني آشنا شديم .من بيشتر به تفكر ايشان در حين كشيدن اين نقاشي ها فكر مي كنم .چون خودم از اين سبك نقاشي خيلي خوشم نمي آيد

ناشناس گفت...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.