۱۳۸۶ تیر ۲, شنبه

سخن نخست

ای نام تو بهترین سر آعاز
بی نام تو نامه کی کنم باز
ظاهرا اینطور است که نمی توان به وبلاگهای وطنی تکیه کرد هرروز ممکن است یک اتفاقی برایشان بیفتد
یک روز اشکال سخت افزاری پیدا می کنند و تو هرچه تلاش می کنی نمی توانی به وبلاگت دست پیدا کنی
یک روز اشکال نرم افزاری پیدا می کند و باز هم تو نمی توانی به وبلاگت دست پیدا کنی
در هر حالت حالت گرفته می شود و به زمین و زمان ممکن است بدو بیراه بگویی و اعصابت خراب شود وحتی سکته بزنی
در حالی که هیچ کاری هم از دستت بر نمی آید
از اینرو بر آن شدم که مدتی هم خارجیها را امتحان کنم
از حالا به بعد که در واقع باید بگویم از30خرداد86مرا با همان نام " مطرب" در این جا مجازا خواهید دید
می بینید که هنوز نمی توانم برای پایان جملاتم نقطه بگذارم این هم یکی از اشکالهای اینجاست چه می شود کرد
به قول قدیمیها وقتی مادر نداری باید با زن بابا بسازی من هم مجبورم بسوزم وبسازم
جالب این است که در قسمت زبانهای این وبلاگ برای زبان عربی چندین نوع زبان عربی مثل عربی بحرینی یا عربی اماراتی و امثال آن درنظر گرفته شده اما چیزی به نام زبان فارسی ظاهرا برای حضرات طراح آن وجود ندارد
این هم از بدیهای دیگر این سایت است
حالا قصد دارم اینجا را با همین محدودیتهایش امتحان کنم و با زن بابا بسازم شاید در آینده ای نزدیک خدا یه مامان خوشگل نصیب ما هم کرد

هیچ نظری موجود نیست: